Saturday, October 17, 2009

Pantai Timur

Waduh... letih seh... tak sempat nak up cter g saner semalam.. letih sgt sampai malas nak update.. just bukak usha n up gmbar kat fb jer.. so..so..so.. aku ritu g area pantai timur.. sajer jln ikut member g antar barang .. ikut org wat keja lah kiranya nie.. hmm.. oklah.. dr aku dok umah boring sorg2 sunyi.. dulu ader gak tempat borak2kan.. pagi rabu dlm pkl7am kami bertolak dr umah aku Shah Alam.. huhu.. tak tido lagi aku sbnarnya mlm tu.. besa ar dok layan youtube cter spontan kat bwh ni hah.. sampai pagi.. hahaha.opss.. crossline lak.. so g kL dulu.. amik si budak kechik.. nyibuk jer nak ikut budak nih..hahaha..(elek ar gurau jer cik....) kata nak tenangkan fikiranlah.. so g amik dia kat sentul..dr kl dlm pkl10 gak lah bertolak.. ke pahang, kuantan dulu.. then g ke besut ganu.. ader pencawang tm kat situ.. lepak k,ganu jap.. mkn2 lepak ngn makming jap..bdk opis situ banja.. mkn sup aper ntah sumanya ader black papper.. layan gak.. pastu bertolak ke klantan.. tu pon dah lewat bertolak tu.. pkl7.30 sampai klntan dlm pkl 11pm kot tak silap.. jauh gak dr ganu ke kB.. pastu baru g umah member aku kat Bachok.. g kB antar kechik kat umah mmber kpd mmber aku.. maklumlah.. xkan gurlz nak dok ngn guyz skali kot.. hmm..so pagi soknyer bermulalah perjalan ke KB.. g amik budak kechik ni pastu g antar brg.. kt TM KB.. pastu round2 kat KB.. g mkn kat pasar Siti Khadijah.. sekali kena RM25..pergh.. mahal gak.. huhu lauk Udang besar satu+sotong besar satu.. adoii.. kepokaian aku nih.. xperlah.. rezki org kata jgn merungut.. aku beli budu jer kat situ.. haha.. lepas tu bertolak ker K.ganu balik.. tu pon dah pkl1/2pm lupalak.. sampai ganu dlm pkl 4/5pm camtu.. lepak mkn kepok lekor jap.. pastu p masjid kristal solat2 kat situ siap jamak isya' time magrib tu.. pastu g makan.. so dlm pkl 8.30pm bertolak balik ke kL.. aku lah drive per ag.. naik iswara aku speed jer 110km jln bawah.. tp takleh nak speed laju sgt keta byk..smpai hgway baru leh direct speed.. naik bukit turun bukit pon slumber jer 110km.. sampai dlm pkl2.30am kL klu tak silap.. so sampai Shah Alam pkl 3 la.. oklah kot.. ader xperience g jln belah2 saner.. atleast tau jln nak g area saner.. hahaha... tp tak try lagi ikut gua musang.. org ckap situ lagi dekat n horror byk xcdent.. nnti leh try ikut jln tu lak.. oklah.. sampai sini dulu celoteh aku nih.. nnti sambung story lain lak.. adiozz..





0 comments: