Saturday, January 9, 2010

Return

Kini aku d putrajaya.. haha.. setelah sebulan lebey aku tak pulang ke kampung halaman..(kampung ke??)... mean aku rumah parent.. walaupon just 40minit from shh alam.. so arini nak kembali ke rumah bujangan aku.. takleh lepak lelama.. sbb this week bermulalah pertarungan untuk masa depan.. mean x-m lah lol.. midterm ku... asgmt ku.. perlu satle suma this week.. last paper aku 15hb pagi.. ptg tu aku ke Kuching.. tp jd ke aku ke sana? utk apa lagi aku pergi? walaupon tiket flight return dah aku beli.. mn janji2..kata2.. ish..ish.. mudahnye bg seseorg untuk melupakan segalanya yang telah dibina sendiri.. mudahnyer mereka melepaskan apa yang telah mereka bina.. teramatlah mudah.. ibarat mcm pejam mata then bukak pastu hilang?? mcm mn mereka buat tu?? bg aku amatlah sukar.. setelah menerima segala harapan dan impian yang telah diberi... oh tidak.. terkesima aku pada kala dan ketika ini.. biarlah.. segalanya ada sebb dan reason yang tidak kita ketahui..tuhan itu maha adil.. ape yang berlaku pada kita harini.. mgkin akan berlaku pada mereka kelak.. mgkin akan ada keindahan yang terbalas.. INSYAALLAH.. bukankah life itu seperti roda yang berpusing.. dia jadikan hujan dan ribut petir.. kemudian dia gantikan dengan pelangi yang indah dan seusana yang damai.. so.. caiyo' untukku.. semoga hidup kita penuh dengan keberkatan dan keredhaan dunia dan akhirat..

ps: Aku dah hampir menuju kesitu...sesuatu yang aku inginkan.. INSYAALLAH.. kesabaran menjadi tunjang utama dlm hidup ini agar semuanya berjalan lancar seperti yang dirancang.. amin..

1 comments:

white rose said...

all the best 2 u...jgn risau...aku masih ada disini...hahahaha