Monday, August 2, 2010

NEW CHAPTER

fuuhh!! jap tiup habookk kat sini.. bit bz with lot of thing need to be done.. mm.. it all about life, feature, re-planning, and all need to setup clear with orderly. So.. Ramadhan nearly around.. nothing n no idea to share in here.. may be not in mood for writing.. yeahh.. tulis dah melalut.. apa nak jadih?? 

letih kot 2..3..hari ni.. 

Tambah lak skang nih asyik berulang Pheleo Damansara--->> shah alam... okeh aku ngaku parking kereta kat situ really mahal.. rm25/day mean working time(if over should pay more than that.. else compound..).. huhu.. so aku just travel by motor cabuk aku jer lah.. okeh.. so mungkin aku bakal menghabookkan lagi AKU n LIFE nie... so.. aku ucaplah awal2 eh.. SALAM RAMADHAN UNTUK SEMUA UMAT ISLAM.. ambiklah kesempatan di bulan yang mulia itu nanti untuk perbanyakkan amal dan ibadat.. moga hidup kita akan lebih di berkati dan carilah keredhaan ilahi.. ingatlah satu perkara.. kita dinilai dengan niat.. kalau nawaitu kita betul ikhlas.. insyaallah kita akan dipandang mulia disisinya.. dan kalau kita hanya pandai berkata2 untuk niat yang tak betul.. mungkin org yang akan pandang kita mulia.. tp tak disisinya.. ALLAH ITU MAHA ADIL.. BAIK DAN BURUK ATAS APA YANG KITA LAKUKAN.. HANYA DIA YANG LAYAK MEMBALASNYA.. 

PS: Tertarik pada sauatu kata dr blogwalking.. "Jangan sesekali putuskan 4 perkara ini dlm hidup .. 'heart, trust, relation, and promise' "......-aku sokong kata2nya.. hey tuan punya kata2.. aku mintak pinjam kata kamoo itu... soory akuu malas nak masuk n komen2 wat time skrg yer.. *tu pon kalu tuan punya blog siggah kat sini la... Terima Kasih... Arigato Huzaimas... syukran jazilan.. toi cei.. kamsa hamida.. huh... PEACE!! :)

0 comments: