Sunday, April 10, 2011

HandPhone

Yeah tak di nafikan banyak sekarang ni telepon mudah alih sangat banyak dan canggih2 belaka. Pilih jer nak macam mana..bentuk apa.. fungsi camner.. harga pon camner gakkan.. so aku pon dah mcm jd dila gadget lak.. haha... dlm list gadget aku lak nak LED TV satu.. PS3 satu..hahaha... kidding weh.. tp nak gak..huhu..

okeyh.. aku sedang mengusha android OS phone haha.. sbb skang pakai simbian OS jer.. so dari VIVAZ Sony
mungkin ke telephone berikut... HTC/Sony Arch.. hrmm mn better eh?? aku nak tukar sbb aku nak masukan/install satu application yang compatible ngn OS.. so aku leh on9 app tu dekat phone so aku leh biz d mn2.. hahaha... canggihkan tech sekarang.. adiozz...

(Sony VIVAZ "now im using" simbian OS)

(Sony Xperia arc "on demand" android OS)

Ps: untuk kemudahan gakkan nih.. haha.


0 comments: