Sunday, January 8, 2012

Mee Goreng Mamak

Assalamualaikum..
          Tetiba masuk title mee goreng mamak apsal? nak citer pasal style mee goreng yang d kedai mapley area Klang Valley(mungkin) nih.. mungkin tak semua tapi kebanyakan kedai la kot yang aku pekena kan ka.. kat P8 putrajaya ni pun aku rasa macam tak puas hati gak mee goreng dia.. budak kecik pon tau buat aku rasa.. apa yang ada dalam mee goreng diorg ni?? Yang aku makan hanyalah mee yang digoreng dengan kicap campur telur dan sayur sehelai + seketul ayam besar dadu(tu pon kalu ader).. harga mau rm4.50.. hoii..



camtu kot mee goreng mamak style sekarang nie.. kalu dulu2 aku makan mee goreng mamak.. kompom ader ayam+sayur(bukan sehelai daun sayur)+ tauhu+telur+cucur udang dan mungkin udang.. sakit hati pon ada kalu makan yang bergoreng kat mamak sekarang ni.. payah betul nak jumpa kedai yang cukup INGREDIENT dia.. haisshh.. hanya nak untung jer..


PS: Kat utara gak best makan.. kekeke.. murah + cukup Ingredient.. Rindu nak balik LoqStaq lak aih..

0 comments: