Monday, February 6, 2012

Kellie's Castle

Assalamualaikum..

Coret2ku bermula lagi.. Sebenarnya 4hbFeb2012 aritu pergi kenduri salah seorang kawan sebelajar d KPTMKL. so pergi berkonvoi 3 biji kereta bukan biji durian yer.. so setelah menunggu ketibaan kawan2 dr Johor n Puchong d rumahku Putrajaya.. kami bertolak dan berjumpa kawan lagi d RnR Rawang sebelum meneruskan perjalanan ke Slim River.. lepastu bertolak dan sampai Slim River la makan kenduri.. tp yang pasti kami bukan menolak kereta tetapi kereta dipandu oleh pemandu.. okeh fustop.

Tader idea nak tulis mcm tulisan baku sudah ni.. oiii.. hahaha.. Anyway Congratulation Selamat Pengantin Baru to Kecik@Liza & En.Husband Moga berkekalan Bahagia Hingga ke Akhirnya.. kepang2..kebom2.. (ni bunyi kompang bukan mercun yerr.. :p)



 --

 --

--




"Congratulation"

Berbalik ke tajuk asal entry ni.. lepas kenduri g solat suma siap d masjid berdekatan.. n berbincangan arah tuju.. so masing2 no Idea kemana hendak d tuju.. dan yang pasti untuk tuju batu memang senang amik dan tuju(baling) kekeke... 

Selepas semua sudah setuju jadi kami pon bersetuju untuk menuju ke Kellie's Castle.. mungkin kerana masing2 mempunyai DSLR?? or kami memang ahli peminat sejarah??.. kekekeke..
*byk sungguh ayat tuju2.. adakah anda setuju??

Attraction about KC(Kellie's Castle):
Yang seingat aku tentang KC ni adalah istana yang tak sempat siap.. pemiliknya adalah seorang tokey  estate d sekitar tu.. so untuk tahu lebih lanjut sila tgk sini WIKI source klik sini tatapan gambar google haa..

Jadi disini lah kami hangout dan berlompat2 sambil posing untuk lensa camera.. bersama geng2 chillout yang jarang2 dan lama2 nak jumpa... hoho.. planning lepas nih??? 

Sumber gambar Camera sendiri bawah ni...
---


---


---


(KPTMKL BAND)

(masing2 control gayat)

PS: Salam Maulidur Rasul.. hmm.. mungkinkah akan ada hang out lagi dlm masa terdekat??

0 comments: