Sunday, October 2, 2011

Al-Rawsha(Kg.Pandan)

Assalamualaikum.. haloo.. woo.. cerita makan pulak kali nih.. yeah sememangnyer sekarang ni aku suka betul g jln2 cari makan nih.. uih.. mau tak nyer rasa macam nak makin membesar lagi nih.. haishhh.. pastu semalam joging n hari tak joging lak.. hurmm... 

ok.. sebelum lari topic.. nak citer makan kat Al-Rawsha restaurant.. semua di situ arabic punya makanan lah.. jd aku bawak family g makan situ.. yang pada asalnya nak g makan d jalan ampang Hadramawt.. tp aku suggest try sini lak.. kekeke..

Jadi.. memandangkan family dinner.. biasa kami akan oder yang 1kg.. boleh bermushawarah(betulker??).. so makanan yang di order adalah :
        1kg nasi lamb madghut
        1/2kg chicken madghut
        1pot mint tea
tu jerlah yang kami oder.. so makan reramai.. nyum..nyum... tasted dia ok la.. klu madghut aku rasa yang restoran Hadramawt jln.Ampang lagi ok kot.. patut try benda lain hari tu.. kekeke..  so bawah aku shared gambar jerlah ehh.. selamat mencuba...


(Ni sebahagian menu disitu)


(Anda akan d sambut oleh penyambut tetamu bila masuk)



(Inilah makan yang d order)

so ni sejerlah jln2 cari makan ku untuk kali ni.. nnti ader ku tulis lagi.. hokeyh..

pS: Boleh jd Blog Jalan2 cari makan gak eh?? kekeke... boleyh la kot.. memandangkan asyik dok g serbu restoran jer kan.. :D

0 comments: