Saturday, December 19, 2009

Chill out...

Halooo... tired... penatlah... aku baru balik dr KL sbnrnyer.. g kendri mmber KPTM... dak coventry... mmber kenal bljar kat kL dulu.. kahwin dah diorg ehh.. lama gak couple tu.. dr study sampai balik dr england trus kahwin.. aku jer kot couple sekejap je.. hhuhu.. penat lak aih arini jln 1hari.. baru balik nih.. cternyer.. aku g sner nek train jer.. lama gak tak nek train.. ni dah keta rusak tak repair2 ag so nek train sampai tukar 3 train.. so dr Shh Alm nih besa ar nek Komuter then transit Monorail kat Sentral pastu nek LRT Star lak.. aduiiyaaa.. baper byk tukar daa...

so da stories is... oppsss!!! g nek train smpai kL jer then grak nek keta member la.. haha.. tp time kendri hujan lebat seh.. jmpa gak geng2 KPTMKL.. pas g kendri dorg ajak g karok lak.. so layan jer.. haha.. pastu balik la.. tak reti2 lagi... kuang!!kuang!!kuang!!.. balik nek lah train balik... pergh.. aku poning pale seh.. ramai glerr org mcm tin sardin.. besa ar klu dah nama pon ari minggu++mlm lak.. org mmg berebut la nek train nak balik.. tp tak leh blah mamat benggala dok depan aku asyik dok men lagu bahasa ibunda dia jer.. dah lah aku tak paham.. pastu kompom tak sedap.. diorg nih mmg tgk mcm stail batak ngn handset sikit(sbb rata aku tgk kaum diorg kat m'sia asyik belek nset jer..hahaha)..

dah2.. ngumpat lak.. haishh.. dlm dok ramai mcm sardin dlm komuter nak balik nih.. tetiba terdengar bayi nangis.. alamak!!! ader org buang bayi seh dlm komuter.. adoiii.. sper lah tuh.. hahhaha... chop..chop.. bukan buang bayi lah.. tp mmg bayi nangis.. tgk kesian kat blkg tu.. so mmber aku pon pnggil lah akak tu then suruh duduk.. so aku pon ngn rela hati pon kasik lah kat akak tu suruh dia duduk ngn anak2nye.. bebudak rimas ar tu dok dlm train sardin...hahaha.. adoiiihhh.. tak tau nak cter aper sbnarnyer.. so.. sampai sini dulu la.. letih seh.. poning pala dah ni..

0 comments: