Saturday, November 21, 2009

Register...Oh..semester..

Halooo.... wassupp... sooo.. besok adalah permulaan baru bg semester yang baru.. subject pon baru gak.. awex?? nak kena baru gak ker?? haha.. kidding.. org mcm aku nie setia jer.. tp ntahlah.. ape dah jd skang.. setia dgn allah lagi bermakna hidup ini.. tp klu xder usaha xleh gak.. batul x?? hehe.. tibalah masa untuk mulakan keserabutan di kapla lutut.. ehh... silaplak... kapla otakku ini... haha.. byk benda nak kena pk pas ni.. asgment... project(semestinya ada utk kos mcm aku nie..)... exam.. kuizz... haishh... wat going on?? just can say.. wut eva... hmm.. maap lah yer.. tulis malay lak kali nih.. n.. aku lebih suka pakai broken english.. so.. klu tgk spell tak betul tu.. tp ader bunyi.. kira declare bunyi lah ea sbg meaning.. hahaha... ape da melalut aku nih.. besa ar hari2 makin busan.. klu bljar kat oversea leh g travel time cuti.. sbb tu dulu minat sgt nak fly on.. abroad study.... takperlah. mgkin ader hikmah disebalik kejadian.. hoooiiihhh.. melalut ag.. hmmm.. besok dah register da.. mau kena satle yuran rm6rat tuh.. huhu. besok gak mau kena tiaaww ngn lect aku.. adoii.. tulah.. last present tak g.. final sem lepas pon tak stdy lagsung.. frust sbb ape pon tak tau.. mesti kena repeat balik subject yang aku nak repeat sem lepas.. wat kali ketiga ar nampaknya aku amik.. huhuhu.. ntahlah.. aku rasa klu aku kena kick lagi bgus.. xder serabut kapla... waaarrghhh tenson pkiorr... ape2 jer lah.. rasa mcm dah tak penting untuk teruskan lagi perjuangan di M-- kena tapis..bhya oo.. hahaha.. oklah ea... buring nih sbb tu men tulis sambarono jer.. jumpas lagizz yazzz.... adiozzzaaa...

0 comments: